طراحی لوگو چینود

طراحی لوگو سایت خبری گزیده

لوگوی گزیده، لوگوی یه سایت خبریِ عمومیه.

برای طراحی این لوگو، تیم ما از بین المان ها و نمادهای خبری، «علامت سوال» رو انتخاب کرد چون رابطه مستقیم اخبار با آگاهی و پیدا کردن جواب ها رو بیان میکنه.
حرف « گ » که اولین حرف از کلمه « گزیده » هست، در طراحی این لوگو استفاده شده و این امر طبیعی و رایج در طراحی لوگو هست که نسبت به طرحِ اجرا شده، متفاوت از نمونه‌های خودش دیده میشه.
رنگی که به عنوان رنگ سازمانی انتخاب شده، تناژی از رنگ قرمز هست. این رنگ در روانشناسی رنگ‌ها، از جذابیت بالایی برخورداره و ایجاد هیجان مطلوب رو به بیننده القا میکنه.
علاوه بر اون این رنگ، رنگ گرم و داغی هست و به عبارتی از داغی و تازگی اخبار سایت گزیده روایت‌ها داره…
تیم ما برای طراحی مناسب و بخشیدن جذابیت بصری به لوگو، با استفاده از رنگ قرمز، علامت سوال رو با حرف « گ » ادغام کرد تا با یک نماد واحد، به سه جنبه مهم و کلیدی این سایت اشاره کنه.

تیم طراحی چینود

جزئیات

طراحی لوگو چینود

طراحی لوگو خود را با خیال راحت به تیم طراحی چینود بسپارید 

طراحی لوگو چیست :

طراحی لوگو را می‌توان براساس استفاده از عناصری مانند نوشتار، شکل و غیره به سه گروه کلی تقسیم نمود و شرح مختصری می گوییم .
استفاده از تصویر(آیکون، سمبل، پیکتوگرام) مثل شرکت اپل و دراستفاده از نوشتاری لوگوتایپ، وردمارک استفاده از نام شرکت و ارائه آن خارج از فونت‌های مرسوم مثلا لوگوی دیسنی و یا توییتر / مونوگرام،طراحی با یک حرف یا حروف .

طراحی لوگو موفق :

طراحی خوب و موفق باید دارای ویژگی‌هایی خوبی داشته باشد
یک طراحی خوب و موفق باید بتواند ارتباطی دو طرفه و صادقانه بین صاحب لوگو (نام تجاری و برند) و تجارتی که به آن اشاره دارد، برقرار نماید.
و همچنین باید با موضوع، مفهوم و خصوصیات برند هم‌خوانی داشته و معنای خود را به سرعت به مخاطب انتقال دهد.

چینود

مورد بعدی یک طراحی خوب و موفق باید بتواند در طول زمان همراه با کسب و کار شما تکامل پیدا کند و ماندگاری خود را با تحمل طرح‌ها و مدهای مختلف در طول زمان از دست ندهد. و ما در شرکت چینود با تیم مجرب خود این امکان را برایتان فراهم کرده ایم .

پیج رسمی اینستاگرام