
طراحی بروشور شرکت حمل و نقل ایران پیک ایران پیک
بروشور یکی از بهترین راه های معرفی خدمات و امکانات و قابلیت های مجموعه استفاده از بروشور می باشد .
بروشورها در طرح ها و اندازه های مختلفی تولید می شوند . یکی از بروشور ها
بروشور شش لب می باشد
وقتی شما می خواهید از کسب و کار خود صحبت کنید و قسمت های مختلف کار خود
را معرفی کنید بروشور یکی از بهترین گزینه های موجود می باشد .
یکی دیگر از کاربرد های بروشور ایجاد آموزش ها و راهنمایی خدمات یا سایت ، اپلیکشن و… می باشد .
نمونه های آن را در بانک ها زیاد دیده ایم ، با زیاد شدن اپلیکشن های آنلاین بروشور هایی نیز برای آموزش آنها ایجاد شده است .
در طراحی بروشور ایران پیک ما برای معرفی خدمات جدید و همچنین سابقه کاری و نمایش قدرت استفاده کرده ایم .
استفاده از طراحی مناسب و برند سازی روی تلفن 4 رقمی شان و جایگزاری مناسب در طراحی مد نظرشان یود که به بهترین نحو انجام شد .
تیم تولید محتوای چینود در دفتر شرکت ایران پیک حضور پیدا کرد و با عکاسی از مجموعه به طراحی حرفه ای بروشور کمک بسزایی کرد .
و در نهایت چاپ اول این بروشور 6هزار نسخه بود که نظر بازاریاب ها و مدیریت مجموعه را جلب کرد .