0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

به نام ایزد منان

چینود

گوشی مناسب اینستاگرام

چه گوشی داشته باشیم که در اینستاگرام کارآمد تر است :

در عصر تکنو لوژی هستیم که ارتباطات از جمله سرگرمی ، آموزشی ، و یاد گیری ، که فرایند خودش را دارد . در واقع چنین فعالیت هایی به سمت دنیای جدید بنام اینترنت آمده است که در این زمینه نیز تقریبا همه با اپلیکشن محبوب و پر طرفدار اینستاگرام آشنا هستیم و کمتر کسی دیگر وجود دارد که نام او را نشنیده باشد یا در گوشی خود آن را نصب نداشته باشد .

اینستاگرام چگونه محیطی است :

یک نرم افزاری است که توانسته کاربران زیادی را به سمت خودش جذب کند . در اینستاگرام کاربران می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و دو معقوله پر طرفدار در این محیط یک امکانات آموزشی که خیلی ها به آن نیاز دارند و دسرسی به آن در اینستاگرام راحت است ، دوم سرگرمی هایی که در این محیط وجود دارد و محدودیت جغرافیایی ندارد و این امر باعث رشد آن در سراسر جهان شده است به طوریکه اگر بخواهید بیشتر از بازیگر محبوب یا فوتبالیست مورد علاقه خود اطلاعاتی کسب کنید کافی ست پیچ اینستاگرام او را داشته باشید تا حتی هرروزه اطلاعاتی از او دریافت کنید .

چینود

علت باز نشدن در گوشی مناسب اینستاگرام:

یکی از مشکلات شاید باز نشدن اینستاگرام با اینترنت گوشی اندروید و آیفن باشد که شما با آن دست و پنجه نرم می کنید برای مثال تایمی که می خواهید اینستاگرام باز شود و شما به مشکل باز نشدن آن دچار می شوید .

چینود :   چرا شبکه های مجازی

باید بدانید که علت باز نشدن اینستاگرام با اینترنت گوشی اندروید و یا آیفن دلایل متفاوتی دارد .

اینگونه می توان گفت که در گوشی هایی که سیستم اندروید دارند عمده ترین دلیل باز نشدن اینستاگرام به خاطر APN اینترنت گوشی است که باز با توجه به تفاوت گوشی ها و تنظیمات َAPN می تواند متفاوت باشد و دلایل خودش را داشته باشد. یکی از دلایل برای مثال برای گوشی های اندروید پرشدن کش اندروید باشد یا بروز رسانی نکردن نرم افزار اینستاگرام

حالا باز یک نکته در مورد گوشی های آیفن داریم که به آن اشاره می کنیم دلیل باز نشدن اینستاگرام در آن نمی تواندَAPN  باشد چرا که در گوشی های آیفن به طور دوره ای APN   اینترنت گوشی تغییر پیدا می کنند .

چینود

راهای رفع مشکل باز نشدن اینستاگرام با اینترنت گوشی های اندروید :

گفتیم که دلایل متفاوتی در این زمینه وجود دارد برای مثال ، آپدیت نبودن نرم افزار اینستاگرام ،

رفع  APN اینترنت ، قابل ذکر است باز بازنشدن اینستاگرام برای هر اپراتور APN متفاوتی دارد برای مثال ما می گوییم باز نشدن اینستاگرام برای کاربران با اینترنت ایرانسل چگونه است .

در صورتی که سیم کارتی که در گوشی اندروید دارید ایرانسل می باشد برای تنظیمات APN  را اول تنظیم کنید ابتدا وارد settings گوشی خود شوید و سپس more را انتخاب کنید و در این قسمت گزینه Mobile Network را انتخاب و Access point Names را انتخاب کنید در این قسمت باید َ APN اپراتور قبلی یعنی ایرانسل حذف شود با حذف آن New APN  را انتخاب در اینجا باید اطلاعات خود را وارد کنید .

چینود :   امنیت اینستاگرام

چینود

یکی از استفاده های رایج در اینستاگرام :

خیلی ها دنبال در آمد عالی و کسب و کار اینترنتی هستند که در اینجا ما به شما یکی از کار آمد ترین شغل ها در اینستاگرام را معرفی می کنیم .

بلاگری  در حال حاضر یکی از شغل های پر در آمد در اینستاگرام می باشد که از این طریق به کسب و کار اینترنتی رونق داده اند و خوب این عده نیز به ابزار هایی برای فعالیت در این محیط نیاز دارند از جمله گوشی باکیفیت و با امکانات که ما کمی از آن را برای شما گرامیان توضیح می دهیم .

کار بلاگر ها محتوا سازی در زمینه های مختلف می باشد که در این امر نیاز به فیلمبرداری و صدابرداری می باشند .

اینگونه که محتوایی که بلاگرها تولید می کنند باید از تصویر و ضبظ خوبی برخوردار باشد تا نتیجه آن محتوا را که کامل شد با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارند .پس گوشی مناسب اینستاگرام مهم است

داریم بلاگرهای تازه کاری که نمی توانند از پس مخارج زیاد در این زمینه بربیایند و می خواهند به داشتن یک گوشی مناسب اینستاگرام و کار با آن بسنده کنند . اما خرید همین گوشی مناسب اینستاگرام بسیار مهم است چرا که باید چیزی تهیه کنند که مناسب برای حرفه ای که می خواهند در آن فعالیت کنند نیز باشد .

معیارهایی مهم برای خرید گوشی ها مناسب اینستاگرام:

گوشی باید پردازنده خوبی داشته باشد برای مثال ساعت ها فیلم بگیرد و براحتی ویدیو خود را ادیت کند ، دوریبن گوشی مناسب خیلی مهم است چرا که یک گوشی تهیه کنید اما دوربین محور نباشد نمی توانید تصاویر خوب در آن ثبت کنید و باز شاید مجبور شوید برای فیلمبرداری دوربین حرفه ای تری تهیه کنید و این دوتا هزینه می شود .

چینود :   امنیت اینستاگرام

چینود

حافظه گوشی مناسب اینستاگرام یادتان نرود :

باید گفت یکی از مهمترین ویژگی ها برای داشتن یک گوشی که می خواهیم در آن از نرم افزار اینستا گرام استفاده کنیم حافظه گوشی می باشد بهتر است حافظه جانبی استفاده کنید یا ویدئوهای خود را انتقال دهید به مکانی دیگر که رم گوشیتان کمتر درگیر شود .

 

 

صفحه اصلی

پیج رسمی اینستاگرام 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x