5 1 رای
امتیازدهی به مقاله

به نام ایزد منان

کسب و کار خودتو راه اندازی کن :

وقتی به اطرافمان نگاه می کنیم می بینیم همه قطعا دنبال کسب و کار موفق در زندگی هستند پس می توان گفت شیوه هایی همچون اصول راه اندازی کسب و کار قطعا مسئله ای است که همه به دنبال آن می باشند.یکی از راهای درست اول کسب و کار و حرفه ای است که در آن توانایی های خودتان دخیل است و همین که فرمول موفقیت‌ساز شما برای موفقیت در کسب و کارتان، در انتخاب‌های شما نهفته است یعنی می توانید با هر توانایی و در هر جایگاهی که هستید کسب و کار خودتان راه راه اندازی و به پولسازی برسانید در عصر تکنولوژی غیر ممکن ها وجود ندارند و ممکن ها بستر فراتری دارند .

چینود

چرا راه اندازی کسب و کار آنلاین :

با تحقیقاتی صورت گرفته و حتی خودمان شاهد آن هستیم یکی از دلایلی که برای سوال چرا شغل آنلاین داشته باشیم همین کاهش بازار کسب و کار های سنتی است چرا که در ورژن مجازی ما می بینیم
اکثر کسب و کارها راه اندازی شده به این روش خیلی خوب و کاربردی تر عملکرد داشته است و باید گفت این خود یک انقلاب در اقتصاد امروزه در همه جا است و حتی به تدریج ایده های نو، کسب و کارهایی که هنوز فقط نسخه سنتی دارند را هم مجازی خواهد کرد.
پیشنهاد می کنیم با توجه به شواهد موجود، چیز زیادی از عمر کسب و کارهای سنتی نمانده است؛ بنابراین می توانید از شیوه های صحیح استفاده کنید و توصیه می شود حتی اگر سرمایه اولیه لازم برای راه اندازی کسب و کار سنتی را دارید، این اشتباه را مرتکب نشوید.

چینود

به در آمد فکر کنید :

اگر در فکر درآمد بالا هستید، نیاز است که حرفه خودتان را راه اندازی کنید مخصوصا در شرایط فعلی اقتصادی که همه تقریبا با شیوع کرونا در جهان به سمت خرید آنلاین تمایل دارند و راه اندازی کسب و کار اینترنتی بهترین انتخاب است.

چینود

وقتی محدودیت زمانی و مکانی نداریم :

یکی از شاخصه های فعالیت مجازی و آنلاین این است که فقط مختص محدوده شما نیست کسب و کارتان این یک امتیاز محسوب می شود که باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید در کسب و کار اینترنتی، لزوم به حضور به مکان خاصی نیست. در منزل، مهمانی و تنها با سیستمی که به اینترنت وصل می شود، در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید، می توانید کارتان را انجام دهید.
و همین نکته خیلی خوبی است اینکه در شغل اینترنتی، زمان و مکان در اختیار خودتان است . ارائه خدمات 24 ساعته دارید برخلاف کسب و کار سنتی و حضوری در کسب و کار سنتی، بازار شما، محدود به منطقه و شهر خودتان است.
هرچقدر هم که محل فروشگاه شما پر رفت و آمد باشد، باز هم تعداد مشتریانتان از حد مشخصی فراتر نخواهد رفت. اما در مشاغل اینترنتی، شما با یک بازار هدف وسیع رو به رو هستید و امکان دارد بازید از سایت تان، روزانه حتی به بیش از هزار نفر هم برسد. دنیای مجازی به شما این امکان را داده است تا بتوانید کسب و کارتان را در معرض دید میلیون ها نفر بگذارید و بد نیست اینگونه شانس فروش خود را افزایش دهید.

چینود :   ابطال قراردادهای سال 1400

چند دلیل راه اندازی کسب و کار آنلاین ، سرمایه بسیار کم، بازار هدف فوق العاده بزرگ ، عدم حضور محدودیت جغرافیایی ، صرفه جویی در هزینه ها ،آنلاین شدن کسب و کارها ،داشتن همزمان چند شغل ،
لذت فوق العاده از کار کردن ، دسترسی مردم به اینترنت و افزایش روز به روز گرایش مردم به خرید اینترنتیو حاصل چند برابر کردن در آمد . سرعت بالا و ارائه خدمات ۲۴ ساعته

چینود

مجازی ارزان ترین راه :

می توان گفت یکی از بهترین مزیت های کسب و کارهای آنلاین، امکان راه اندازی آن با هزینه ای بسیار کمتر از کسب و کارهای سنتی است.
در این شیوه انتخابی شما میتوانید حتی با سرمایه ی کمتر از 20۰ هزار تومان، فعالیت آنلاین خود را راه اندازی کنید. اگر بخواهیم یک کسب و کار سنتی و فیزیکی راه اندازی کنیم باید هزینه بسیار بالایی متحمل شویم. مثلا برای راه اندازی یک فروشگاه موبایل سنتی باید حداقل سرمایه ای بین 200 تا 600 میلیون داشته باشیم در صورتی که در حالت آنلاین احتیاج به این جور سرمایه ای نیست .

و همین شغل اگر مجازی باشد شما با داشتن سایت در این زمینه و با امکان داشتن یک گوشی اندروید می توانید براحتی فروش خود را آغاز کنید و نگران سرمایه زیاد ، هزینه گرفتن مکان و اجاره بها و… نداشته باشید و حتی می توانید کالای خود را درتمام نقاط کشور بفروشید .
اینجاست که ما صرفه جویی در هزینه ها را مزیت می شماریم که باعث می شود خیلی از مردم به سمت کسب و کار آنلاین بیایند و جذب شوند کم هزینه بودن این کار است. در حالت آنلاین خیلی از هزینه ها به شدت کاهش پیدا میکند که به نفع کسب و کارهایی است که واقعا نیاز به حمایت دارند .

چینود :   ابطال قراردادهای سال 1400

یه سری به نمونه کار های ما بزن ....

چینود

50 درصد مهارت 50 درصد ارائه چیست :

در هر شغل و حرفه ای که هستید اگر واقعا 50 درصد برکار خود مسلط باشید در جایگاه خوبی قرار دارید و نیاز نیست نگران باشید چون این 50 درصد مهارت و تسلط برکار به شما کمک می کند تا پیش رفت کنید و در بخش دوم 50 درصد ارائه صحیح لازمه 50 درصد اول می باشد تا با این دو ترکیب شما به سوی پولسازی با روش های نوین بروید .

چینود :   ابطال قراردادهای سال 1400

داده پرداز مهر چینود

چینود همراه شما با پلن های مختلف :

در شرکت داده پردازی مهر چینود ما به پاس اعتماد مشتریان خوب و کاربران همیشگی مان خیلی تلاش کرده ایم و مفتخریم که بگوییم از بین رقیبان باز در سکوی اول همچنان ایستاده ایم تا قشر بیشتری از جامعه کنونی با توانایی هایی که در هر شغل و حرفه دارند را به زنجیره خود وصل کنیم تا همگی در کنار هم به آنچه می خواهیم برسیم .
ما با تیم مجرب خود در خدمت همه کسانی هستیم که می خواهند قدمی برای حرفه  خود در هرزمینه ای بردارند و برای شروع نیاز به حمایت دارند و ما با تجربه خود در خدمت هستیم و شما با هر موقعیت شغلی حتی در نقطه صفر هم اگر باشید ما در اینجا برای شما نقطه شروع را راه اندازی می کنیم و در تمام مراحل از ابتدای ایده تان تا انتهای برند شدن کنارتان هستیم .

کسب و کار خودت رو معرفی کن 

خدمات شرکت چینود

  • طراحی انواع سایت 
  • طراحی انواع لوگو 
  • تولید محتوا
  • تبدیل کسب و کار سنتی به آنلاین
  • ایده پردازی کسب و کار 
  • طراحی کمپین
  • طراحی تم اینستاگرام و سوشال مدیا
  • استراتژی فضای مجازی
  • دیجیتال مارکتینگ
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x