5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
به نام ایزد منان

چینود

چرا شبکه های مجازی :

می توان گفت مردم همیشه دنبال راه هایی برای ارتباط برقرار کردن با همدیگر بوده و هستند. و در این عصر دیجیتالی، مردم راه هایی رو برای ارتباطات اجتماعی خود درفضای شبکه های اجتماعی در اینترنت پیدا کردند که با اومدن سیستم عامل ها و برنامه های شبکه های اجتماعی زیادی، این کار امکان پذیر شده است .
شما احتمالاً تا حالا از شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام ، فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب ، واتس آپ ، تلگرام و غیره استفاده کردید و هر خواسته و نیازی رو که داشتید از طریق اون ها برطرف کردید.
مردم به رسانه های اجتماعی، علاقه زیادی دارن و خیلی از اون ها استفاده میکنن چون که شبکه های اجتماعی مزایای فوق العاده ای نیز دارند که می شود گفت این روزها خیلی از ماها از این شبکه های اجتماعی استفاده غیر شخصی نیز می کنیم و به نوعی کسب و کارهایمان را از این طریق انجام می دهیم که توسعه در در آمد زایی خوبی دارد .

چینود

انواع شبکه های مجازی :

در اینجا می شود گفت در فضای شبکه های اجتماعی بستری فراهم شده به نام انتخاب به این صورت که انواع نرم افزارهایی وجود دارد که به اختیار خودمان است از کدام در بخواهیم استفاده کنیم با چند نوع و کاربرد آن آشنا شوید .

چینود

فیسبوک :

طی بررسی هایی که شده است فیسبوک یکی از بزرگ ترین و پر کاربرد ترین های شبکه مجازی در جهان است و جزء اولین هایی قرارداشت که بیش از 1میلیارد حساب کاربری در اون شکل گرفت .
در فضای فیسبوک به راحتی می توانیم با دوستان و اقوام خودمان ارتباط داشته باشیم و همچنین خرید های خودتان را در این سایت انجام بدهیم و در بخش
در آمد زایی آن هم فکر کنیم و می توانیم مارک و محصولات خودتان را تبلیغ کنیم.

چینود

واتساپ :

این نرم افزار شبکه مجازی خیلی دیرتر از فیس بوک آمده است اما تواست در کمترین زمان ممکن نظر میلیون ها آدم را در سراسر جهان را نیز به خودش جلب کند مردماز این اپلیکشن و نرم افزار بسیار توانستند استفاده کنند و براحتی می توانستن از این طریق گروه ها و چت های شخصی با هم داشته باشند
در ضمن واتس آپ بود اولین شبکه مجازی که قابلیت تماس تلفنی رو به اپلیکیشن خودش اضافه کرد .

چینود

اینستاگرام :

در حال حاضر یکی از پر استفاده ترین نرم افزار در بین شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی است چرا که از اول اینستاگرام به عنوان یه برنامه فوق العاده در شبکه های مجازی راه اندازی شد که اشتراک عکس و فیلم را برای کاربران خود راحت کرد. تازه این برنامه کمک می کند تا با دوربین تلفن هم بهترین لحظات زندگی خودمون رو ثبت کنیم و حتی اون ها رو به کارهای هنری تبدیل کنیم و با دیگران نیز به اشتراک بگذاریم
( قابل ذکر است بساری از مشاغل در این شبکه اجتماعی فعالیت دارند و از این طریق در آمد زایی خوبی دارند)

چینود :   8 دلیل داشتن سایت

چینود

بله :

اپلیکیشن «بله» یک پیام‌رسان داخلی و ایرانی با خدماتی متفاوت است. و جز شبکه های مجازی محسوب می شود
اصلی‌ترین ویژگی این پیام‌رسان ارائه خدمات مالی است که در بستر خود به کاربران ارائه می‌دهد. این پیام‌رسان یکی از زیر مجموعه‌های بانک ملی ایران به حساب می‌آید که افزون بر قابلیت گفت‌وگو، می‌تواند پرداخت‌های آنلاین شما را انجام دهد. انتقال پول، خرید آنلاین، درخواست پول، خرید شارژ، پرداخت قبوض و غیره از جمله اموری است که از طریق پیام‌رسان بله قابل انجام و پیگیری است.

چینود

آی‌گپ :

پیام‌رسان «آی‌گپ» یکی از اپلیکیشن‌هایی است که به خوبی می‌تواند جای تلگرام را پر کند. چون شبکه مجازی است
این نرم افزار داخلی قابلیت ارسال فایل را نیز دارد و برای استفاده از کاربران خود هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. پیام‌رسان آی‌گپ به جز اندروید و آی‌او‌اس روی سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس نیز نصب می‏شود تا ارتباطی بدون حد و مرز را به شما ارائه دهد.
می توان گفت این برنامه از قابلیت‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند و بسیار شبیه به تلگرام طراحی شده است. بنابراین برنامه آی‌گپ می‌تواند یکی از بهترین برنامه‌های جایگزین تلگرام باشد.

یه سری به نمونه کار های ما بزن ....

چینود

مزایای شبکه های اجتماعی چیست :

به ساده ترین زبان یکی از مزایای آن برقراری ارتباط جهانی می باشد که وقتی نام آن را شبکه اجتماعی می خوانیم باید توجه کنید چرا چنین است و ما پاسخی برایتان داریم بهش “شبکه های ارتباطی” هم می گویند چرا که به سازمان ها و آدم ها کمک می کند تا به راحتی با هر جایی که می خواهند ارتباط برقرار کنند و حتی به صورت آنلاین اطلاعات و ایده های خودشون رو به اشتراک بگذارند .
شبکه های اجتماعی به مردم و مارک ها این امکان رو میده که رسانه های
خودشان را مثل عکس و ویدئو را به صورت آنلاین به اشتراک بذارن. حتی یکی از چیز هایی که باعث تفاوت بین شبکه های مجازی میشه، نحوه اشتراک گذاری اون هاست.
چون که اشتراک گذاری در این نرم افزارها ورسانه ها از بزرگترین مزایای آن است .

چینود

آگاهی از اخبار و اشتراک گذاری ایده ها :

یکی دیگر از مزایای شبکه های مجازی  این است که ما این روزا از طریق شبکه های مجازی به یه سری اخبار ها و رویداد ها نیز دسترسی داریم و دیگهر نیازی به نشستن پای اخبار یا تلویزیون را نداریم. چون قبل از اینکه اون خبر توی اخبار پخش بشود و در ساعت مشخصی ما قبل تر به وسیله شبکه های مجازی آن را دیده ایم .
( در این باره قابل ذکر است گاهی در این فضا افکار مردم مورد حمله قرار می گیرد و عده ای با پخش یه سری مطالب غیر واقعی روی افکار عموم تاثیر می گذارند )

چینود

اشتراک گذاری و ذخیره محتوا های جدید :

در شبکه های مجازی داریم که خیلی از کاربرایی که از شبکه های مجازی استفاده می کنند به این دلیل است که علاقه زیادی به دیدن رسانه ها و محتوا های جدید دارند و یا با ذخیره کردن برای دیگران نیز می فرستند تا ببینند و لذت ببرند . و یکی دیگر از دلایل هستند افرادی که با کانال زدن در این شبکه ها تولید محتوا ایجاد می کنند تا به در آمد زایی برسند و این یک امتیاز است .

چینود :   مشخصات یک محتوای خوب

چینود

پیدا کردن کسب و کار جدید :

همانگونه در فضای مجازی  یا همان شبکه های مجازی دنبال در آمد هستیم عده ای نیز دنبال کسب و کار هستند که باز یکی از مزایای آن همین است چرا که از این طریق کمک بسزایی به افراد جویای کار و دنبال و فعالیت هایی هستند که می خواهند
یا کارشان و دست آورده شان را رونق بیشتری بدهند و یا در ادامه می خواهند
با فراگیری در زمینه های دیگر پیش رفت کنند . پس از شبکه های مجازی و بازاریابی از طریق تولید محتوا می تونه روشی بسیار موثر برای تعامل با مخاطب ها و ایجاد برند باشد خرید آنلاین از شبکه های اجتماعی یکی از روش های پر سود است .
این کار می تواند تبلیغ از طریق تبلیغ اینفلوئنسر ها یا کانال های مخصوص خرید باشد .

چینود

دنبال علایق و سرگرمی هستید :

یکی دیگر از مزایا در اینجا سرگرمی و اوقات فراغتی است که برای هرکس پیش می آید و در این فضا به آن اهمیت داده شده است و می شود گفت می توانیم بسته به علاقه خود در این فضا از بخش های آموزشی خوب و آموزنده به نفع خود استفاده کنیم و یا هنری یاد بگیریم
یا در هر زمینه که استعداد داریم در اینجا خود را مورد آزمایش قرار بدهیم تا ببینیم چقد در این زمینه می توانیم پیش رفت کنیم و ادامه بدهیم .
بخش سرگرمی نیز می تواند دیدن فیلم عکس و مطلب هایی باشد که در این فضا قابل دسترسی است.

 

لیست خدمات شرکت داده پردازی مهر چینود

طراحی سایت 

  • طراحی انواع سایت
  • شرکتی ، خدماتی ، شخصی و شرکتی
  • سایت های تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ

  • تبدیل کسب و کار سنتی به آنلاین 
  • دیجیتال مارکتینگ
  • ایده پردازی کسب و کار

فضای مجازی

  • طراحی تم اینستاگرام و سوشال مدیا
  • مدیریت پیج اینستاگرام
  • استراتژی فضای مجازی

طراحی

  • طراحی حرفه ای لوگو
  • تولید محتوا
  • طراحی کمپین
  • طراحی و چاپ

پیچ رسمی اینستاگرام 

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x