0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

به ایزد منان

چینود

آنلاین شاپ چیست :

به فروشگاهایی که امکان فروش اجناس مختلف و نیاز مردم را برای صاحب کسب و کار فراهم می کنند آنلاین شاپ می گویند ( آنلاین یعنی برخط بودن و شاپ یعنی فروشگاه )

چرا باید یک فروشگاه اینترنتی یا آنلاین داشته باشید :

داشتن فروشگاه آنلاین باعث پیش رفت خودتان است چون این امکان را می دهد در در فضاهای مختلف و با امکاناتی که در اختیار دارید و کالاهایی که دارید را نیز به فروش برسانید . پس داشتن یک سایت خوب را جدی بگیرید و برایش هزینه و زمان خرج کنید تا به  نتیجه برسید.
شما اگر صاحب آنلاین شاپ یا همان فروشگاه اینترنتی باشید کاربر و مخاطب و مشتری می تواند عکس های مختلفی از محصول مشاهده کند و با مقایسه و بررسی مشخصات محصول اقدام به خرید اینترنتی کند و می توان گفت با این تفاسیر فروشگاه اینترنتی با فراهم این امکان پرداخت در محیطی امن و مناسب ، ثبت سفارش ، و در نتیجه خرید نهایی را برای کاربر امکان پذیر می کند و این چرخه با داشتن یک فروشگاه اینترنتی زنجیره وار خواهد ماند .

مزایای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی آنلاین :

در عصری زندگی می کنیم که همه با تکنولوژی روز آشنا هستیم و نمی خواهیم از این بستر بی بهره بمانیم . با شیوع سراسری کرونا در دنیا خیلی از شغل های فیزیکی و حضوری تبدیل به غیر حضوری و آنلاین شدند و همین امر سبب شد تا همه به اینترنت و فضای وب نیز رجوع کنند یکی از مزایای فروشگاه اینترنتی جذب مخاطب از این طریق است اینکه شما احتیاجات مردم را به صورت اینترنتی فراهم کنید و با روش آنلاین مشتری مداری کنید یک حسن خوب است .

چینود :   چرا فروشگاه فایل

چگونه یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید :

اگر دیگر مطمعن هستید و تصمیم خود را گرفته اید به شما تبریک می گوییم و حالا مراحلی که باید طی کنید را در اختیارتان می گذاریم .تیم مجرب و متخصص چینود در خدمت شماست تا راهنمای تصمیم درست شما باشد .

نیاز هایتان را فراموش نکنید :

بله در این مرحله باید نیاز هایتان را مکتوب کنید چرا که به عنوان صاحب فروشگاه اینترنتی بهتر است بدانید چه چیزهایی در سایت نیاز دارید داشته باشید . ( در این زمینه حتما با مشاوره و مسئولی که برای سایت در نظر دارید مشورت کنید و تقاضای خود را عنوان کنید تا در روند آنچه مد نظر دارید بتوانند کمکتان کنند )

حس بینایی کاربرتان را قلقلک بدهید :

برای یک فروشگاه آنلاین شاپ حس تشخیص کاربر بینایی اوست پس آن را در نظر بگیرید .
کاربر تنها به محتوایی که شما در سایت فروشگاهی تان قرار می دهید دسترسی دارد .
با عدم امکان مشاهده و لمس کالا از نزدیک مواجه هستیم پس می توان گفت شما برای ارائه اطلاعات جامع و کامل از کالا ، عکاسی و فیلم برداری از محصول و کالایتان یک امتیاز و لازمه است . شما در این شیوه با عکس های خوب و مناسب در اصل مشتری را برای خرید جذب و دلگرم می کنید و تصمیم گیری برایشان آسان خواهد بود .

چینود

دسته بندی محصولات :

دسته بندی کالا و محصول را در اولیت قرار دهید و همچنین مشخصات محصول را نیز با دقت وارد کنید . چراکه در اینجا با قرار دادن مشخصات دقیق و با نظم می توانید تمام نیاز کاربر را پاسخ گو باشید و همچنین رضایت مشتری را برآورده کرده باشید .

چینود :   مشخصات یک محتوای خوب

چینود

نحوه پرداخت آسان :

می توان گفت یکی از قسمت های مهم فروشگاه آنلاین شاپ شما طریقه پرداخت آسان است .
دو روش در این زمینه داریم یک نحوه پرداخت با داشتن کارت های عضو شتاپ و دیگری پرداخت درب منزل و بعد از تحویل کالا و یا محصول به مشتری .( چینود در کنار شماست )

چینود

تماس با ما :

فروشگاه اینترنتی خود را مجهز به این کار کنید و این امکان را فراهم کنید تا مشتری برای اعتماد بیشتر و نیاز در صورت ارسال و … شماره تماس های شما در سایت را داشته باشد تا در صورت لزوم با شما ارتباط برقرار کند و از پشتیبانی در این زمینه نیز بهرمند شود .

 

 

صفحه اصلی

پیج رسمی اینستاگرام

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x