5 1 رای
امتیازدهی به مقاله

به نام خدا

چینود

مشخصات یک محتوای خوب چیست :

می توان گفت در زمینه تولید محتوا که امروزه یکی از نیاز های ضرور در بین مشاغل گوناگون است و در این راستاتولید کنندگان محتوا همواره تلاش و سعی می کنند تا بهترین نوع محتوا را تولید و عرضه کنند .
و هدف اصلی در این زمینه یک کیفیت و محتوای خوب است و دوم جلب رضایت مخاطبان .
( ما در این مطلب می خواهیم شما را با مشخصات یک محتوای خوب آشنا کنیم و باید بدانید زمانی که ما از اهمیت محتوا و تولید محتوا در کسب و کارهای امروزی صحبت می کنیم، به چند نکته باید توجه داشته باشیم تا محتوای تولید شده ما، محتوایی خوب و مناسب از آب دربیاید )

چینود

مخاطب و کاربران محتوای خوب :

یکی از نکته هایی که در رابطه با تولید محتوای خوب می بایست درباره آن تفکر کرد،
مسئله مخاطب این کار است یعنی باید بدانیم در قدم اول مخاطبان ، مشتریان ، کاربران در زمینه یک محتوای خوب چه کسانی هستند و دیگر اینکه هدف از تولید محتوای خوب چیست، قصد ما از تولید محتوا چیست، و همچنین ما درنظر داریم با تولید محتوا چه مخاطبینیرا جذب کنیم و مخاطب و مشتری ما دنبال چه محتوایی است که برایش ارائه بدهیم .

چینود

ویژگی یک محتوای هدفمند :

گفته می شود یکی از اقدامات در رابطه با تولید محتوا که باید در نظر داشته باشیم و جزء ویژگی های اصلی محتوای می باشد، و باید محتوا هدفمند باشد منظور از این حرف یعنی ما برای تولید محتوای خود اول تعیین کنیم . برای تولید محتوا باید هدف خود را مشخص کنیم و تا محتوای تولید شده بتواند نیاز مخاطب ما را حالا در هر زمینه شغلی و حرفه برطرف کند .
باید در نظر بگیریم مخاطب و کاربر زمانی که تصمیم می گیرد از محتوای ارائه شده از سمت ما بهره بگیرد، پس تصمیم گرفته وقت خود را روی این محتوا صرف کند تا آنچه می خواهد را دریافت کند .
( چینود ارائه دهنده محتوای خوب با جلب رضایت مشتری در خدمت شماست قصد ما در زمینه محتوا این است که محتوای تولید شده به گونه ای باشد که در انتها مخاطب رضایت کامل را داشته باشد )

چینود :   چرا آنلاین شاپ ؟؟

چینود

محتوای عالی و با کیفیت :

بعد از مرحله مشخص کردن هدف یکی دیگر از کارهایی که باید در نظر بگیریم خلاقیت است . که باید مد نظرمان باشد در پروسه تولید محتوا، شما باید تمام سعی خود را کنید که محتوای تولید شده شما همراه با بهترین کیفیت باشد.
در تولید محتوای خوب ما رعایت هایی داریم ، جملات کوتاه و پاراگراف های مختصر و مفید استفاده می شود.
چرا که رعایت کردن در این زمینه برای سئو مطالب در تولید محتوا نیزتاثیر گذار است .
گرچه این به این معنی نیست که فقط توجه خود را معطوف به سئو کنید.

چینود

محتوایی که آموزش می دهد :

یکی از ویژگی ها در تولید محتوا تقریبا نوع نگارش آن است که می تواند جنبه آموزشی نیز داشته باشد تا مخاطب در ارتباط با آن خیلی راحت در هر زمینه ای که می خواهد آموزش ببیند .
همچنین جلب توجه مخاطب کار بسیار سخت و یک چالش همیشگی است که بازاریابان هرروز با آن دست و پنجه نرم می کنند .
پس محتوای شما باید نقش خود را در جذب مشتری خوب و حرفه ای بازی کند . به طور مثال اگر محتوا متن است باید طوری نوشته شده باشد که مخاطب با خواندن دوسه خط اول ناخود آگاه درگیر و مجذوب محتوا شده و تا خط آخر به خواندن ادامه دهد . این یک تکنیک بسیار سخت و هنرمندانه می باشد .

چینود

محتواهایی برای اشتراک گذاری :

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که مطلبی را جایی خوانده باشید و چون از او خوشتان آمده باشد برای دوستان و آشنایان خود نیز آن را ارسال کرده باشید به این کار اشتراک گذاری می گویند ، که در زمینه محتوا نیز بسیار موثر است . پس باید برای افزایش آن از قدرت تولید محتوای خوبی برخوردار باشید .
و این را بدانید محتوای خوب و جذاب داشته باشید که قدرت نشر دادن داشته باشد چراکه همان محتوا را هر کاربری استفاده کند قطعا تبدیل به کانال توزیع شما خواهد شد و گردش این اشتراک گذاری به نفع شما خواهد بود و این امتیاز را از دست ندهید .

چینود :   چرا فروشگاه فایل

چینود

محتوای خوب و انواع آن :

محتوای خوب در هر مرحله از چرخه به‌موقع و به‌اندازه کافی به مشتری اطلاعات ارائه می‌کند.
پس شما در این زمینه فعالیت های خود را گسترش بدهید و تا حدامکان نیاز مخاطب را پیدا و بعد ارائه بدهید تا جلب رضایت آن را بدست بیاورید .
برای مثال تولید محتوای ویدئویی را در نظر بگیرید پس در قدم اول کیفیت ویدئو شما باید بالا باشد ، امروزه ویدئو پر مخاطب ترین نوع محتواست پس همراه با خلاقیت و ایده پردازی باشد برای شما یک قدم محکم و ثابت خواهد بود .
بنابراین می توانید براحتی با رعایت های لازمه و هدفمند همراه با ویژگی های یک محتوای خوب باشد تا مخاطبین شما را جذب کند .

چینود

محتوای ساده :

چند نکته را در نظر بگیرید یکی از آنها در محتوای ساده و استاندارد با بازنویسی به وجود می‌آید و می توان گفت بازنویسی یکی ازمشخصات محتوای خوب خواهد بود .
قطعا قبول داریم که نوشتن کاری دشوار است وقتی هدف جذب مشتری و مخاطب آن باشد . ولی بازنویسی نقش مهم‌تری دارد و یکی از مراحل مهم کار همانند سئو روی محتوای شما نقش موثری را ایفا می کند .
هر نویسنده سبک و سیاق خاص خود را در نوشتن دارد ولی اتکا به داده‌های معتبر باعث خواهد شد، محتوا برای مخاطب قابل‌اعتماد بوده و اطلاعات داده‌شده دارای اعتبار بیشتری باشند.
درواقع کار نویسنده تبدیل مفاهیم و اطلاعات به محتوایی با ساختار و منطق مشخص است که مخاطب به‌راحتی آن را بفهمد و درک کند. چرا که مخاطب متوجه موضوع و محتوا نشود آن را رد خواهد کرد.

چینود :   8 دلیل داشتن سایت

چینود

کلام آخر :

ما در شرکت داده پردازی مهرچینود با تیم مجرب و تکمیل خود در زمینه تولید محتوا طبق اصول و استاندارد الگوریتم های گوگل پیش می رویم چون با بازار کسب و کار در جامعه آشنا هستیم و تا حد قابل قبولی روی نیاز مخاطب ، مشتریان، و کاربران در این حوزه شناخت داریم .

صفحه نخست

ادرس پیج رسمی

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x